دانلود سريال | دانلود فيلم جديد دانلود سريال | دانلود فيلم جديد .

دانلود سريال | دانلود فيلم جديد

دانلود سريال هيولا (سريال جديد مهران مديري)

مهران مديري بعد از مدت‌ها وقفه در سريال سازي، پروژه جديدي را شروع كرده است. هيولا نام سريال جديد مديري است كه به تازگي مراحل پيش توليد آن آغاز شده است.   يكي از نكات قابل توجه اين سريال، همكاري دوباره مديري با پيمان قاسم خاني است. مهراب قاسمخاني به همكاري دوباره اين دو هنرمند در سريال هيولا اين طور واكنش نشان داد: «تركيب پيمان و مهران نياز به آرزوي موفقيت نداره»!

او ديروز در صفحه اينستاگرامش فيلمي از تولد پيمان قاسمخاني در پشت صحنه “هيولا” منتشر كرد.  در اين ويديو عوامل پشت صحنه سريال هيولا همزمان با رونمايي از لوگوي سريال براي پيمان قاسمخاني هم تولد مي‌گيرند. خوش و بش مهران مديري با پيمان از نكات جالب اين مراسم بود!

  هيولا2

«سلام، يك هيولا در راه است…». اين بخشي از نوشته مهران مديري در صفحه رسمي سريال جديدش است. به گفته مديري هيولا يك سريال پانزده قسمتي در ژانر كمدي اجتماعي است كه براي شبكه نمايش خانگي ساخته مي‌شود.
اين سريال در آذرماه استارت خورده و سازندگان آن تلاش مي‌كنند قسمت نخست سريال را براي شب عيد ۹۸ آماده كنند.
درباره قصه و فيلمنامه هيولا چيزي منتشر نشده است. ظاهرا عوامل اين كار سعي كرده اند فيلمنامه را تا حد ممكن مخفي نگهدارند و ببينده را هنگام تماشاي اولين قسمت سريال سوپرايز كنند.

چهره‌هاي مطرح در سريال هيولا

عوامل ساخت و دست اندركاران سريال هيولا از چهره مطرح سينما و تلويزيون هستند. ظاهرا فرهاد اصلاني از نقش‌هاي اصلي اين سريال است. اصلاني كه از بازيگران باسابقه سينما و تلويزيون است چند سالي مي‌شود كه در فيلم‌هاي كمدي حضور پررنگي دارد.
شيلا خداداد، از بازيگران پرطرفدار و محبوب كشورمان است كه در اين سريال نقش آفريني خواهد كرد. اين براي اولين بار است كه خانم خداداد با مهران مديري در يكي از كارهايش همكاري مي‌كند.

محمد بحراني، صداپيشه جناب خانِ خندوانه هم در هيولا به عنوان بازيگر حضور دارد. گوهر خيرانديش، يكي ديگر از بازيگران كهنه كار سينما و تلويزيون، در سريال جديد مدير بازي مي‌كند.

شبنم مقدم، سيما تيرانداز و خود مديري هم در هيولا نقش آفريني مي‌كنند. تهيه كننده اين سريال، مصطفي احمدي است كه تهيه كنندگي مجموعه دورهمي را هم به عهده داشته است.

پيمان قاسمخاني در اين سريال به عنوان سرپرست نويسندگان با مهران مديري همكاري مي‌كند كه يكي از نكات قابل توجه در اين سريال است.

همه اين بازيگران خوش نام و عوامل مطرح كه در اين كار دور هم جمع شده اند، يك سريال خوب را وعده مي‌دهند. البته بايد منتظر ماند و ديد.

خلاصه داستان سريال هيـولا

هوشنگ معلم ساده و با شرافتي كه به زندگي خود قانع است و چشمداشت زيادي به مال دنيا ندارد، اما ناخواسته در مسيري قرار مي‌گيرد كه زندگي اش تغيير مي كند و وارد جريان اختلاس و كلاهبرداري مي‌شود. او به شكل غيرمنتظره‌اي صاحب مال و منال و ثروت بادآورده‌اي شده و از شخصيت قبلي خود فاصله مي‌گيرد. داستان در چند دوره زماني از قاجار تا به امروز روايت مي‌شود.

موضوع سريال هيولا درباره خانواده اي است كه از زمان احمدشاه تا حالا مي خواهند شريف باشند و شريف بمانند. درست مثل نام خانوادگي شان و اسم كوچه اي كه در آن زندگي مي كنند: «شرافت».

اما انگار شريف ماندن اين روزها خيلي سخت شده است. نه تنها به دليل مشكلات اقتصادي، بلكه به دليل پيدا شدن نسل جديدي از شرافت كه از پدر به جاي شريف بودن، آسايش و رفاه مي خواهند. نسل دهه ي هشتاد و از آن معترض تر دهه ي نود.

عوامل سازنده سريال هيولا

طراح و مشاور فيلمنامه: پيمان قاسم‌خاني، نويسنده: امير برادران، سرمايه‌گذار: اول ماركت، تهيه‌كننده: سيد مصطفي احمدي، كارگردان: مهران مديري،


بازيگران سريال هيولا

بازيگران: فرهاد اصلاني، مهران مديري ، شبنم مقدمي، گوهر خيرانديش، شيلا خداداد، محمد بحراني، سيما تيرانداز، ميرطاهر مظلومي، نيما شعبان‌نژاد، عزت‌الله مهرآوران، فرزين محدث، افشين زي نوري، محسن قاضي‌مرادي ، السا فيروزآذر ، سيامك احصايي ، عليرضا آقاخاني ، چنگيز جليلوند ، لادن سليماني ، رضا كريمي ، محمدجواد جعفرپور ، نوشين تبريزي ، پيام احمدي‌نيا ، مانيا عليجاني ، پيمان فاطمي و هانيه غلامي

دانلود سريال هيولا http://monster-series.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۵:۵۹ توسط:faezeh موضوع: